1. PĂRŢILE CONTRACTANTE |
|
|
|
|
|
|
|
Prezentul
contract se încheie între: |
|
|
|
|
|
|
|
1.1. S.C EUROMOBILA CANAPELE S.R.L., cu sediul
în Galati, Strada Nae Leonard Nr. 5, Bl. C3B, Ap4, jud. Galati, C.U.I. |
|
33610641,
înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Galati sub J17/1041/2014,
reprezentată legal prin Silviu Andrei, administrator, in |
calitate
de VÂNZĂTOR; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. Dl./Dna. |
|
identificat/a conform datelor din factura
fiscala aferenta acestui contract in calitate de |
CUMPĂRĂTOR. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
OBIECTUL CONTRACTULUI |
|
|
|
|
|
|
|
2.1. Obiectul contractului îl reprezintă
vânzarea – respectiv cumpărarea – de mărfuri, conform ofertelor VÂNZĂTORULUI şi a comenzilor |
CUMPĂRĂTORULUI. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.
LIVRAREA, CANTITATEA şi CALITATEA PRODUSELOR |
|
|
|
|
3.1. Livrarea produselor se face pe bază de
comandă fermă din partea cumpărătorului, comandă făcută in magazin in
prezenta reprezentantilor |
reprezentantilor
VANZATORULUI. |
|
|
|
|
|
|
|
4.
OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR |
|
|
|
|
|
|
|
4.1.1.
VÂNZĂTORUL se obligă să livreze produsele comandate de CUMPĂRĂTOR, termenul de livrare fiind 6-8 saptamani |
CUMPĂRĂTORUL
declară expres că înţelege să accepte ca şi termen de livrare a produselor
comandate, termenul exact stabilit de |
VÂNZĂTOR,
în conformitate cu răspunsul primit de el de la proprii furnizori. În cazul
întârzierii livrării mărfii din culpa tertilor transportatori |
firme
de transport, servicii de curierat rapid, mesagerie, etc, VANZATORUL va
notifica aceasta imediat CUMPARATORULUI si se obligă |
ca
de îndată să ia măsurile necesare livrării mărfii comandate. |
|
|
|
|
|
4.1.2.
VÂNZĂTORUL se obligă să înlocuiască reperele comandate greşit din vina sa în
cel mai scurt timp şi pe cheltuiala sa. |
|
4.1.3.
VÂNZĂTORUL îşi asumă obligaţia de garanţie pentru evicţiune şi pentru viciile
ascunse ale mărfii pe care acesta o livreaza |
cumpărătorului |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.2.1.
CUMPĂRĂTORUL se obligă să cumpere şi să preia produsele comandate
VÂNZĂTORULUI şi livrate de acesta conform intelegerii |
contractuale,sa
achite un avans de minim 30% din valoarea totala ,ulterior , pentru livrarea
produsului sa achite integral diferenta de la plata la |
magazin
,primind factura finala si certificatul de garantie. |
|
|
|
|
|
4.2.2.
CUMPĂRĂTORUL se obliga sa intreprinda toate demersurile necesare spre a se
asigura ca marfa comandata poate fi manipulata |
introdusa
sau incadrata in locatia de destinatie, eventuale reclamatii sau sesizari in
acest aspect neputand fi imputate VANZATORULUI |
4.2.3.
Odata receptionata de catre CUMPĂRĂTOR, marfa vanduta nu mai poate fi
returnata. |
|
|
|
4.2.4.PRODUSUL
ODATA COMANDAT, NU POATE FI MODIFICAT(CULOARE,STOFA,ETC) |
|
|
4.2.5.
Clientul isi asuma responsabilitatea masurilor usilor de acces prin care vor
fi introduse canapelele. In cazul in care canapeaua nu va putea |
fi
transportata in interiorul locuintei, clientul isi asuma cheltuielile
suplimentare de demontare si montare a acesteia. |
|
|
Modificarile
facute comenzilor initiale schimba timpul de livrare,comanda fiind
inregistrata de la data ultimei modificari. |
|
4.2.6.
In situatia in care montajul pieselor de mobilier necesita suspendarea de un
perete sau alt suport vertical (indiferent de natura constructiva, |
sau
structura portanta sau neportanta)
CUMPARATORUL isi asuma toate riscurile implicate in procesul de
perforare al peretului/suportului, |
incluzand
dar nelimitandu-se la: defectarea instalatiilor electrice/sanitare, pierderea
capacitatii portante a peretelui/suportului, defecte estetice sau |
de
finisaj produse in procesul de perforare etc. CUMPARATORUL se obliga sa
asigure si sa raspunda pentru fiabilitatea solutiilor tehnologice |
necesare
suspendarii pieselor de mobilier (ex. dibluri, ancore, mecanisme suport -
specifice locatiei si suprafetei) si totodata sa respecte conditia |
de
incarcare maxima ca sarcina a pieselor de mobilier (greutate maxima) asa cum
este stipulata in instructiunile de utilizare. VANZATORUL nu |
poate
fi declarat raspunzator pentru daunele (directe/indirecte) produse ca urmare
a desprinderii pieselor de mobilier de pe suprafata suport. |
4.2.7
MARFA NU POATE FI LIVRATA, FARA A FI ACHITATA INTEGRAL |
|
|
|
5.
CALITATE SI GARANTII |
|
|
|
|
|
|
|
5.1 Produsele oferite respecta normele
romanesti si internationale de calitate conform certificatului de garantie
anexat. Intre mostrele expuse |
in
magazin si produsul finit pot aparea mici diferente de nuanta,datorate
loturilor de materiale aprovizionate de la furnizor. Cotele de gabarit |
ale
produselor finite pot diferi cu +/-3 cm fata de cotele prezentate in catalog
si site. |
|
|
|
6.
PENALITATI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.1 CUMPARATORUL accepta posibilitatea
intarzierii livrarii datorita unor imprejurari exceptionale , de maxim 2
saptamani fata de cele |
mentionate
la punctul 4.1.1. . Dupa aceasta
perioada orice intarziere la livrare obliga VÂNZĂTORUL la plata unor
penalitati |
|
calculate
pentru lotul de marfa nelivrat astfel : 1 % pe luna pentru prima luna , 2 %
pe luna pentru lunile urmatoare . Eventualele intarzieri |
in
livrarea marfii nu dau dreptul CUMPARATORULUI sa renunte la comanda decat
dupa trei luni de la expirarea termenului de livrare . |
Daca
CUMPĂRĂTORUL achita restul de plata la termenul stabilit dar preia marfa cu o
intarziere mai mare de 2 saptamani fata de |
termenul
de livrare dat de VÂNZĂTOR acesta este indreptatit in a percepe o taxa de
depozitare calculata pentru comanda nelivrata de 2% |
pentru
luna urmatoare perioadei de 2 saptamani , respectiv 3 % pentru luna a doua de
intarziere dupa care VÂNZĂTORUL nu mai |
raspunde
de gestiunea marfii nepreluate de catre client . Taxa de depozitare va fi
platita ca diferenta la factura nelivrata . Plata penalitatilor |
(taxei
de depozitare) se va face de catre CUMPĂRĂTORUL in cauza in maxim 5 zile
lucratoare de la solicitarea adresata in scris de catre |
cealalta
parte . In cazul in care CUMPĂRĂTORUL renunta partial sau total la o comanda
, VÂNZĂTORUL are dreptul sa retina avansul |
aferent
cu titlu de despagubire pentru cheltuielile efectuate in vederea
achizitionarii marfurilor care raman astfel , temporar , fara desfacere. |
7.
FORŢA MAJORĂ |
|
|
|
|
|
|
|
|
7.1. Nici una dintre părţile contractante nu
răspunde de neexecutarea la termen a oricărei obligaţii care îi revine în
baza |
|
prezentului
contract, dacă neexecutarea obligaţiei respective a fost cauzată de forţa
majoră, aşa cum este definită de lege. |
|
7.2. Partea care invocă forţa majoră este
obligată să notifice celeilalte părţi, în termen de 3 zile, producerea
evenimentului şi să |
|
ia
toate măsurile posibile în vederea limitării consecinţelor acestuia. |
|
|
|
|
8.
CLAUZE FINALE |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.1. Dispoziţiile prezentului contract pot fi
modificate doar cu acordul ambelor părţi prin act adiţional. |
|
|
8.2. Eventualele litigii apărute între părţi cu
privire la derularea contractului, inclusiv cele referitoare la
validitatea, |
|
|
interpretarea,
executarea sau desfiinţarea lui vor fi soluţionate pe cale amiabila. În
măsura în care soluţionarea acestor litigii nu se poate |
face
pe cale amiabilă, soluţionarea lor se va face de instanţele judecătoreşti
competente de la sediul vânzătorului. |
|
|
8.3 Prezentul contract nu limiteaza sau
modifica in vreun fel obligatiile si drepturile partilor rezultate din
Certificatul de |
|
Garantie
aferent produselor comandate de catre CUMPĂRĂTOR. |
|
|
|
|
Prezentul contract a fost încheiat
astăzi |
######## |
, în două exemplare
originale, unul pentru fiecare parte contractantă. |
|